آب و هوا
ایمیل
اوقات شرعی
Search
اخبار و رویدادها
چهاردهمین نشست مدیران بحران کلانشهرها در کرج

چهاردهمین نشست مدیران بحران کلانشهرها در کرج

نویسنده: Anonym/دوشنبه, 09 شهریور,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

چهاردهمین نشست مدیران بحران کلانشهرهای کشور با موضوع بررسی لایحه مدیریت بحران در تاریخ 4 و5 شهریور 94 در کرج برگزار شد.
در این نشست دو روزه مدیران 12کلانشهر شامل تهران، کرج ، تبریز، شیراز ، اهواز، رشت ، کرمان ، اصفهان ، مشهد ، همدان ، ارومیه و قم حضور داشتند که جناب آقای مهندس جلیلی مدیر بحران شهرداری ارومیه شرکت کرده بودند .
دبیر مدیریت بحران کلانشهرهای کشور در این نشست گفت: بررسی لایحه مدیریت بحران در شهرهای بزرگ کشور و دستیابی به دستورالعمل مشترک در اجرای این لایحه ، مهمترین محور برگزاری این نشست است . 
صارمی زاده افزود : مهمترین برنامه های مدیریت بحران، به قبل از وقوع آن برمیگردد ومهمترین هدف این مجموعه بسترسازی برای مقابله با حوادث احتمالی و در مرحله بعد ، آرامش در بین حادثه دیدگان احتمالی است.
وی افزود: براساس لایحه مدیریت بحران کلانشهرها ، شهرداران در این شهرها مکلف شده اند تا کارگروه هایی را به منظور بهره گیری از همه توان موجود برای پیشگیری و اماده سازی نیروهای امدادی در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه تشکیل دهند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر مدیریت واحد در زمان وقوع بحران گفت: همه دستگاهها در زمان وقوع بحران، باید براساس مدیریت واحد عمل کنند تا موازی کاری و اشتباه احتمالی به حداقل برسد.
کولیوند افزود:حضور رئیس جمهور در راس شورای مدیریت بحران می تواند به هماهنگی بیشتر دستگاهها و تلاش برای سرعت بخشیدن به مدیریت آن کمک شایانی کند.
وی از بررسی لایحه مدیریت بحران در کمیسیون های عمران ، برنامه و بودجه ، امنیت ملی خبرداد و افزود : با توجه به اهمیت موضوع ، همه بخش های ذیربط باید با تلاشی دوچندان زمینه ساز اجرای عملی مصوبات این لایحه شوند.







 

تعداد نمایش ها (808)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

وصیت نامه شهدا
سامانه شکایات و نظرات

 

 

 

آمار بازدید
دی ان ان