آب و هوا
ایمیل
اوقات شرعی
Search
اخبار و رویدادها
زلزله در کرمانشاه

زلزله در کرمانشاه

زلزله در کرمانشاه

نویسنده: آقای کرامت وش /یکشنبه, 16 دی,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🔸سرپرست مدیریت بحران شهرداری ارومیه تاکید کرد:
🔸حفظ خونسردی مهمترین نکته در هنگام وقوع زلزله/ در همه حال برای زلزله باید آماده بود

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حامد صفاری با اشاره به وقوع زلزله در کرمانشاه و احساس آن در شهر ارومیه اظهار کرد: برای دوری از خطرات بعد از زمین‌لرزه توصیه‌های ایمنی باید جدی گرفته شود.

وی با درخواست از شهروندان افزود: در هنگام وقوع زلرله با هر وسیله‌ای از آخرین اخبار مطلع شوید.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری ارومیه با بیان اینکه باید در همه حال برای زلزله های احتمالی آماده بود و تدابیر لازم را پیش بینی کرد، گفت: در منازل و محل کار باید اشیایی که احتمال افتادن در مورد آنها وجود دارد، ایمن سازی شود،مانند لوسترها و تابلوهای دیواری.

صفاری ادامه داد: در هنگام وقوع زلزله احتمال اینکه دودکش های بخاری از محل خود جابجا شده و سبب نشت دود به داخل خانه ها شوند وجود دارد و باید برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار حتما دودکش های بخاری ها و آبگرمکنها مورد بازبینی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ خونسردی یکی از مهمترین نکات در زمان وقوع حوادث و به ویژه زلزله است، اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه ای از تجمع در محل آن خودداری و باید برای تسهیل در امر امدادرسانی نهایت همکاری را با نیروهای امدادی کرد.


صفاری با اشاره به ترک سریع منزل از طرف شهروندان و تجمع در کوچه ها و خیابانها در هنگام بروز زلزله های متوسط تا شدید تصریح کرد: باید در کوچه ها و خیابانها نیز از اشیا قابل سقوط و به ویژه تیر و سیمهای برق دوری کرد.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: سامانه مدیریت شهری 137 ، 24 ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان و در صورت لزوم اعزام اکیپهای شهرداری برای کمک به شهروندان است.

 

 

تعداد نمایش ها (624)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

وصیت نامه شهدا
سامانه شکایات و نظرات

 

 

 

آمار بازدید
دی ان ان