آب و هوا
ایمیل
اوقات شرعی
Search
اخبار و رویدادها
مدیریت بحران از اولویت های شهر ارومیه است

مدیریت بحران از اولویت های شهر ارومیه است

نویسنده: آقای کرامت وش /چهارشنبه, 22 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

❇️شاهین جلیلی رییس سازمان مدیریت بحران شهرداری ارومیه در این جلسه اظهار کرد: آموزشهای لازم و ضروری در راستای پیشگیری و مدیریت بحران در محلات مختلف ارومیه را ادامه خواهیم داد تا اقشار مختلف جامعه شهروندان ارومیه ای از این آموزشها برخوردار شوند.

❇️وی افزود: مدیریت دوره ها و همچنین مدیریت در مواقع بحرانی طبق طرح پیش بینی شده برعهده مدیران فرهنگسراها خواهد بود و رسالت خانه دوام مستقر شده در محل فرهنگسراها نیز در این راستاست.

❇️طرح "داوطلب واکنش اضطراری در محلات(دوام)" شهر ارومیه از دو سال پیش در فرهنگسرای شهید مظاهری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه آغاز شده و در این جلسه فرهنگسرای شهریار به عنوان پایلوت اجرای طرح دوام انتخاب شد.

 

⭕️احد یوسفی در جلسه افتتاحیه طرح دوام فرهنگسراهای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اظهار کرد: مسئولان باید حساسیت لازم را برای رویارویی با بحرانها داشته باشند و تدابیر لازم را برای هرگونه شرایط بیاندیشند.

⭕️وی افزود: با اجرای طرح دوام باید نقاط بحرانی و آسیب خیز در محلات ارومیه شناسایی شده و نحوه پیشگیری و مدیریت بحران پیش بینی شود.

⭕️رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: بیش از همه چیز ما نیازمند اشاعه فرهنگ امدادرسانی و فرهنگسازی در این راستا هستیم.

⭕️یوسفی با بیان اینکه امروزه خانواده ها حداقل اطلاعات لازم را در مقابله با بحران ندارند، ادامه داد: مقوله های پژوهش و آموزش در برخورد با بحران و مدیریت آن در بین خانواده ها از صعف اساسی برخوردار است.

⭕️وی با اشاره به اینکه زبان انتقال محتوای آگاهسازی باید متناسب با جامعه هدف باشد، یادآور شد: بسیار ضروری است تولید محتوا برای سطوح سنی مختلف را پیگیری کنیم و آموزش بر این مبنا پیش برود.

⭕️یوسفی تأکید کرد: در راستای سازماندهی و افراد دخیل در مدیریت بحران شهرداری ضروری است لباس و یونیفرم واحدی در نظر گرفته شود و این پوشش در جامعه معرفی شود و از سویی در این موضوع باید خودمان سازمان یافته و هدفمند پیش برویم تا بتوانیم در محلات مختلف تأثیرگذار باشیم.

⭕️وی اظهار کرد: مدیریت بحران امروزه از اولویت های اصلی و ضروری شهر ارومیه است.

⭕️یوسفی تصریح کرد: فرهنگسازی در راستای مدیریت بحران پروسه ای بلندمدت است که باید در طی سالهای آینده منتظر اثراتش باشیم و برنامه ریزی مان نیز بر این اساس باشد.

⭕️رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: ضرورت وجود نگاهی بحرانی در جامعه حس می شود و باید حاکم شود و طیفهای مختلف اعم از مردم و مسئولان حساس شده و به مباحث مطرح شده در راستای مدیریت بحران اهمیت دهند.

 

تعداد نمایش ها (816)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

وصیت نامه شهدا
سامانه شکایات و نظرات

 

 

 

آمار بازدید
دی ان ان