آب و هوا
ایمیل
اوقات شرعی
Search
اخبار و رویدادها

معرفی سامانه 137 شهرداری

نویسنده: Anonym/یکشنبه, 16 آبان,1395/دسته ها: سامانه 137

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی ،مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود دانسته و با علم به تحولات اخیر در عرصه کار و روابط اجتماعی در سطح جوامع، با استفاده از فنآوری اطلاعات در راه تحقق اهداف کلان مدیریتی گامهای متعددی را برداشته است. بدون تردید ایجاد سامانه های نوین شهری در حوزه های مدیریت، اجرا و نظارت در راستای تحقق این مهم می باشد.

مرکز سامانه مدیریت شهری 137، به عنوان پل ارتباطی نسبت به برقراری ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با دریافت نیازها و خواسته های آحاد مردم از مجموعه شهرداری و با رعایت اصول سرعت، دقت و صحت در راه صیانت از درخواستهای شهروندان محترم و انتقال آن به مسئولان ذیربط نقش بسزایی در مدیریت شهر از طریق مشارکت مؤثر آن ایفا میکند.

از جمله مزایای تماس با 137:

1- ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری

2- کاهش ترددهای درون شهری و تراکم کار مناطق و سازمانها

3- ارتباطی آسان و یکسان و شبانه روزی با شهرداری با مشارکت مردمی در حل معضلات شهری که همشهریان دارند.

4- صرفه جویی در هزینه و وقت و ....

 

درخواست ها و موضوعاتی که می توان با 137 تماس گرفت:

حوزه خدمات شهری مناطق

1- درخواست مرمت و آسفالت

2- درخواست زیرسازی و تسطیح

3- درخواست تعمیر یا نصب پل های ورودی کوچه

4- اصلاح شیب جوی آب

 

 

سازمان پارکها و فضای سبز

1- سم پاشی و آبیاری درختان

2- هرس درختان و گیاهان پارک و فضای سبز

3- رسیدگی به نمازخانه یا سرویس های بهداشتی

4- درخواست گل کاری و استفاده از گیاهان پوششی

5- برف تکانی درختان در زمستان

 

 

 

سازمان زیباسازی

1- رسیدگی به وضعیت روشنایی بلوارها و معابر و پارکها

2- تعمیر یا نصب وسایل بازی محوطه پارکها

3- نصب تابلوی کوچه ها

سازمان پسماند و نواحی مناطق

1- اعلام نیاز به رفت و روب و جمع آوری زباله ها

2- رفع لغزندگی و نمک پاشی معابر

3- درخواست شست و شوی کانال ها و مخازن زباله و ....

 

موضوعات مرتبط با اجرائیات مناطق

1- ساخت و سازهای غیر مجاز

2- سد معبر دست فروشان در معابر عمومی

3- سد معبر خودروهای میوه فروشی و ...

 

 

 

گزارش عملکرد سامانه 137 شهرداری ارومیه

سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری می باشد. تعداد تماس های مردمی با این سامانه روزانه مابین 200-150 تماس می باشد که این تعداد تماس ها در هنگام بارش برف و باران و یا شرایط بحرانی به چندین برابر افزایش می یابد که همه این تماسها و پیگیری های شهروندان در طی تماس کارشناسان 137 با مسئول مربوطه جهت مرتفع نمودن مشکل در سطح محله یا منطقه هستند و بعد از جمع بندی گزارشات و نتیجه گیری مستقیماً به دفتر شهردار محترم ارسال می گردد.

 

درصد گزارشات صورت گرفته با سامانه 137 شهرداری ارومیه در ماههای اخیر به قرار زیر می باشد

1- پاسخگویی و راهنمایی شهروندان 30%

2- موارد مرتبط با خدمات شهری 33%

3- موارد مرتبط با اجرائیات مناطق 15%

4- موارد مرتبط با سازمان پسماند و نواحی 12%

5- موارد مرتبط با فضای سبز 4%

6- سایر سازمان ها و ادارات مرتبط با شهرداری 6%

 

تعداد نمایش ها (1274)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

وصیت نامه شهدا
سامانه شکایات و نظرات

 

 

 

آمار بازدید
دی ان ان